Sunday, May 15, 2016

HEART HURT

hmm aku admit, aku sakit sangat.. mana tak nya benda aku sendiri tak pernah jangka akan berlaku.. and berlaku secara tiba tiba.. haha! x sampai seminggu aku diiringi kata kata sayang, kata kata pujian, kata kata mengikat hati aku.. tak sampai seminggu pun tiba2 aku dicurahkan dengan ayat bahawa itu semua hanyalah sekadar paksaan dari hati. ALLAHU..

dulu selalu berjanji apa2 berlaku kita akan berbincang untuk selesaikan. tapi apakan daya yang pemberi nasihat itu sendiri tak meletakkan aku dalam keadaan tu walaupun sesaat. sakitnya ya ALLAH.. hati ni ibarat dah tak boleh nak percaya apakah itu sayang yang dimaksudkan, apakah maksud segala impian yang sering dikongsi apakah maksud berjanji akan tempuhi ujian bersama..

entahlah, aku selalu simpan dalam hati ni inilah yang terbaik buat aku. inilah manusia yang didorongkan Allah kepada aku untuk aku terus semangat mengejar mencari identiti aku. tp apakan daya yg terbaik ini bukanlah apa yang aku sering sangkakan.. terlalu banyak sangat angan angan yang sering aku gambarkan bila sudah sah jadi hak milik. tp rupanya khalayan semata mata..

Allahurabbi.........

*sakitnya menahan pedih ni Ya ALLAH.. ampunkan aku ya Rabbi..

No comments:

Post a Comment